Membina kediaman sempurna untuk anak-anaki

0 comments
Jawhari jati, pilihan mereka yang ingin menjadikan kediaman sempurna untuk keluarga dan anak-anak serta buat mereka yang ingin  menjadikan RUMAH sebagai satu tempat paling istimewa didunia untuk keluarga mereka, dimana setiap keluarga dapat menghaniskan masa yang berharga bersama anak-anak di dalam rumah yang terasa seperti satu syurga dunia yang begitu membahagiakan.

Tiga perkara Bagaimana ingin menjadikan rumah itu sebagai tempat yang paling istimewa untuk anda dan anak-anak?
Pertama, rumah itu tidak semestinya besar dan mewah, tetapi Jadikan rumah itu satu tempat yang sentiasa bersih dan kemas.

Kedua, sentiasa  mengekalkan persekitaran yang nyaman dengan menghindarkan bau-bauan yang kurang selesa.

Ketiga, susun atur rumah yang sesuai, mengambil kira ruang selesa untuk bergerak dan anak-anak bermain dan bersama keluarga.

Adakah anda ingin menjadikan rumah anda sebagai syurga untuk anak-anak anda? Kekalkan kedudukan anda bersama kami di blog ini dan kami akan share pelbagai tips untuk kediaman keluarga sempurna. 

#Khafiz, 
Director, 
Jawhari Jati, Lifetime Furniture

Post a Comment

Jawhari

Bukit Indah JB, Segamat, Kota Tinggi, Kuantan, Segamart, Tesco Tebrau JB, Johor - Kuantan - Negeri Sembilan
Jawhari, dimana kami membantu menjadikan kediaman anda sebagai satu tempat paling istimewa untuk anak-anak dan keluarga anda. Kami pakar mewujudkan suasana rumah yang terbaik dimana anda sekeluarga menghabiskan masa bersama membina kebahagiaan di syurga idaman anda. Jawhari Jati, Lifetime Furniture. Your solid wood expert #Khafiz....................................................................................... JAWHARI, we are retailer and supplier of solid wood furniture and home accessories. We are axpert in solidwood furniture. At Jawhari, we believes our product and service helps people creating their perfect home. A perfect place to spend time with family and kids. We believe our product is tough, durable, long last for lifetime. We call ourselves Jawhari, Lifetime Furniture. Contact us at: 07-2325689 (HQ) or 0123057912. emel: khafizb@@yahoo.com website: www.jawharijati.com Facebook: www.facebook.com/jawharijati whatsupp: 0167157912